vrijdag 1 maart 2013

Hallo trouwe volgers van mijn blog



Vandaag geen verhaaltje maar een kort berichtje over dit blog.
Sinds twee maanden kunnen jullie mijn verhalen hier lezen.

Technisch gezien zijn denk ik de ‘kinderziektes’ er wel uit. 
Mocht je problemen of suggesties hebben laat het dan gerust weten.
De laatste vooruitgang is het venstertje rechts bovenaan het blog.
Wanneer je daar je e-mailadres invult krijg je in het vervolg een berichtje wanneer ik een nieuw verhaaltje plaats. (Onderaan dit stukje een stap voor stap handleiding.)
Je kunt natuurlijk ook gewoon elke week even kijken of er al iets nieuws op staat.

Ik vind het leuk om mijn verhalen op deze manier aan anderen te laten lezen en ben steeds weer verrast over het aantal mensen dat mijn blog bezoekt.

Jullie kunnen natuurlijk ook reageren. 
Op het blog reageer je door op ‘geen opmerkingen’ (of als er al gereageerd is op ‘plaats opmerking’) te klikken Dan verschijnt een veld waarin je kunt reageren. 
Reageren op mijn e-mailadres is natuurlijk ook prima.

Soms vraagt iemand: ‘Mag ik je blogadres doorgeven aan vrienden?’
Natuurlijk mag dat, het is openbaar en bedoeld om zo veel mogelijk mensen een glimlach te bezorgen en soms iets te vertellen van wat ik denk, vind of meemaak. 
Morgen komt het volgende verhaal erop.

Een hartelijke groet van

Marianne


Hier nog het 'abonneren' stap voor stap:

Voor wie dat Engels allemaal ingewikkeld vindt, het gaat als volgt:
- Vul je e-mailadres in.
- Klik op ‘submit’.
Er verschijnt na enige seconden een veld ‘E-mail Subscription Request’ met daarin wat verfrommelde letters.
- Typ die verfrommelde letters over in het lege venstertje daaronder.
- Klik op ‘Complete Subscription Request’
Vervolgens ontvang je in je e-mailbox een bevestiging. 
- Dan moet je op de blauw getypte regel klikken om het te activeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten